Vispak u prošloj godini povećao plasman za 30 posto

Bez autora
Jan 12 2012

Neto realizacija bosanskohercegovačke prehrambene industrije Vispak d.d. u 2011. godini iznosila je 23.717.621,06 KM, što je za 30 posto bolji rezultat u odnosu na 2010. godinu. Ispunili su obećanja i prebacili vlastita očekivanja. Svi segmenti proizvoda Vispaka zabilježili su porast proizvodnje i prodaje, a u prvi plan je došla snaga Vispakovih brandova. Prednjači brand Zlatna džezva, koja ove godine bilježi 40 godina postojanja, ali ne zaostaju niti brandovi iz Vispakovog programa "Bosanske kuhinje" kao što su Begova čorba, Tarhana i Vita začini i dodaci jelima, te proizvodi čokoladnog programa sa brandovima Club čokolada i kremnog namaza Chocomilk. Nakon povećanja od 30 posto u prošloj godini, plan za 2012. je nastavak povećanja proizvodnje i plasmana za 10 posto u odnosu na 2011., uz značajnije povećanje izvoza. Usljed prilično nepovoljne privredne situacije u kojoj se nalazi bosanskohercegovačka privreda, primorani su korigirati planove za tekuću godinu. Šansu, međutim, vide u razvoju postojećih proizvoda, plasmanu na tržište novih brandova, osvajanju novih tržišta i izvozu.

Vispak u prošloj godini povećao plasman za 30 postoNeto realizacija bosanskohercegovačke prehrambene industrije Vispak d.d. u 2011. godini iznosila je 23.717.621,06 KM, što je za 30 posto bolji rezultat u odnosu na 2010. godinu.

“Ispunili smo obećanja i prebacili vlastita očekivanja. Svi segmenti proizvoda Vispaka zabilježili su porast proizvodnje i prodaje, a u prvi plan je došla snaga Vispakovih brandova. Prednjači brand Zlatna džezva, koja ove godine bilježi 40 godina postojanja, ali ne zaostaju niti brandovi iz Vispakovog programa ‘Bosanske kuhinje’ kao što su Begova čorba, Tarhana i Vita začini i dodaci jelima, te proizvodi čokoladnog programa sa brandovima Club čokolada i kremnog namaza Chocomilk”, kaže direktor Vispaka Rusmir Hrvić.

Nakon povećanja od 30 posto u prošloj godini, plan za 2012. je nastavak povećanja proizvodnje i plasmana za 10 posto u odnosu na 2011., uz značajnije povećanje izvoza.

“Usljed prilično nepovoljne privredne situacije u kojoj se nalazi bosanskohercegovačka privreda, primorani smo korigirati naše planove za tekuću godinu. Šansu, međutim, vidimo u razvoju postojećih proizvoda, plasmanu na tržište novih brandova, osvajanju novih tržišta i izvozu. Raduje nas činjenica da smo na dobrom putu i da smo u stanju kapitalizirati vlastite konkurentske prednosti koje se temelje na našoj kompetentnosti za pravu bosansku kafu, bosansku kuhinju kao istinskog spoja tradicionalnog i modernog. Kao takve, sve više nas prepoznaju kako na domaćem, tako i na inozemnim tržištima”, pojašnjava Hrvić, saopćeno je iz Uprave Media Content Managementa.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik